My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Wednesday 19 October 2016

My Nine Months Journey Begin

Assalamualaikum. Sorry la lama menyepikan diri. Malas teramat2 nak update blog. Terima kasih kepada semua yang follow blog ni sama ada yang aku kenal atau pun sapa2 yang jadi silent reader. (waaa..perasan hot plak).

Post kali ni cuma sekadar untuk menghormati kawan2 follower yang tunggu perkembangan semasa. Insyallah, cerita yang lebih panjang lebar akan aku update next week. Aku akan cerita macam mana follow up aku dengan Dr Hamid Arshat dan juga macam mana aku buat buku merah dekat klinik kesihatan.

For now, aku share gambar baby dulu =)


Ikut kiraan date, masa ni aku 8 minggu. Tapi ukuran baby umurnya 7 minggu. Doakan semuanya berjalan lancar ye kawan2.

Kita jumpa next week. Byee.

2 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih kerana sabar menunggu..hihi. kita dah update post baru, jemput la baca

      Delete