My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Thursday 19 October 2017

Free UPT Untuk Kawan2 TTC Ku

Salam Semua. Apa kabar. Sihat tak?

Sebenarnya niat di hati dah lama nak sedekah UPT aku yang berlambak2 ni. Biasa la, 6 tahun mencuba, UPT wajib la sentiasa ada. Dah la period selalu je tingtong, so memang aku buat stok UPT ni. Alhamdulillah, bila dah ada fateh ni, nak berehat dulu la dari buat baby kan. At least untuk 2 tahun ni. Sehubungan itu (cewahh.skema sungguh). Aku dengan berbesar hati nak hadiahkan UPT pada kawan2 yang tengah berusaha nak hamil. Free je ye. Tak yah bayar. Dengan pos2 aku sponsor. Dengan syarat...doakan kesihatan aku dan family..hihi.

First come first served. Sila dropkan nama, no tel dan alamat anda di ruangan komen (untuk tujuan pos). Tapi, sambil2 tu kenalkan la diri. dah berapa lama kawin, dah berapa lama TTC, kalau nak share apa2 kisah pun apa salahnya. Jom la kita berkenalan.

Sekian, adiosta.

12 comments:

  1. Asalam sis, sy sue..baru brkesemptan singgah sini, ada peluang lgi ke utk sy hehe..sy sue dari sabah, kawin dah masuk 3thn msh menanti dan brusaha nak dptkan baby Insya Allah..pelbagai usaha dah d lakukan, sy suka baca2 semua entri yg sis tulis, sy pun blogger juga..ni no hf sy 0168468248, jgn seganw nak kawan dgn sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. peluang masih terbuka..hihi. terima kasih sebab folow blog saya, semoga memberi manfaat pada sis juga. bila ada kelapangan nanti, saya whatsapp sis ye. tapi saya dah reserve upt utk sis siap2 =)

      Delete
    2. Trima ksh byk sis.. hanya Allah yg dpt memblsnya, haah sy suka baca apa yg sis tulis sedikit sebyk dpt ilmu tu..

      Delete
  2. assalam,,kiter ada can tak :)
    kiter baru kawen satahun lebih,,,
    tp pjj dgn husband
    mas-0182246331

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Last call last call. Ada satu set lagi upt utk diberikan. Cepat2, siapa cepat dia dapat 😉

    ReplyDelete
  5. Saya nak boleh?
    TTC 6 tahun. Alhamdulillah baru lepas buat IUI kat Dr Hamid Arsat. Doakan saya ye.
    Moga semua benda baik akan berbalik pada awak.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh lupa nak letak no fon kita. hihi
      0196171525

      Delete
    2. Boleh2..nanti kita wa ye. Kalau sempat nak pos ni, tiba2 sis dh pregnant, aminn 😍😁

      Delete