My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Thursday 11 April 2019

Hasil IF untuk 2 bulan

Hasil aku berIF selama 3 bulan. Start IF 9 Feb 2019 (kiri), gambar terkini pada 10 April 2019 (kanan). Berjya turunkan 9kg dalam tempoh tu. Aku target nak turunkan lagi 13kg. Semoga slim melim sebelum raya ni. Amin.

Aku share sekali menu yang aku makan sepanjang 2 bulan ni. Nasi aku masih makan tapi dalam kuantiti terkawal. Senang kata suku (nasi) suku (protin) separuh (sayur). Kuih muih aku amik jugak, tapi kuantiti memang sikit. Buah wajib tiap hari. Air cuma air kosong, kopi dan teh dengan stevia, no sugar at all. Sugar aku amik bila dia jadi lauk or kuih je. Dalam air memang takde gula langsung.

Spa nak tau lebih lanjut tentang diet ni, sila follow FB Intermittent Fasting Malaysia ye. Nak tanya aku pun boleh, comment je dekat bawah. Sekian, salam kurus.


No comments:

Post a Comment