My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Thursday 4 June 2015

Second Trial - CD21


Update untuk hari ni. UPT ni adalah pada CD21. Line semakin terang. Dan yang peliknya, UPT aku akan lebih terang kalau ambil pada waktu petang. Kalau buat pada subuh, guna urine yang pertama, UPT jadi kabur or negatif terus. Ada orang kata kandungan hcg seseorang tu bergantung juga, biasanya hcg akan pekat pada waktu pagi, tapi ada juga yang pekat belah petang or malam. Jadi kenali diri anda. Disebabkan aku belum lagi lewat period, malah 10 hari lebih lagi kot period aku akan menjelma, so aku decide untuk tak buat apa2. Cuma jaga diri and jangan lasak2. Mana la tau betul2 ada baby dalam perut ni ke kan. Kita tunggu la lagi 2 minggu untuk tahu keadaan sebenar. But for now, doakan yang terbaik untuk aku dan keluarga. Amin.

No comments:

Post a Comment