My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Monday 20 April 2015

Rupanya Dah Setahun

Sedar tak sedar, rupanya dah setahun blog ni wujud. Ada ke yang follow blog aku ni? Blog hampeh je kot. Nama pun journey hidup aku, apa yang syoknya aku pun tak tahu...hahaha. Tapi berdasarkan statistik perkiraan blog ini, kebanyakan yang menjenguk blog aku sebab nak tengok resepi2 atkins macam flaxseed bread dan oopsie bread or nak tahu pasal PCOS which aku suggest baca post wajib baca jika anda PCOSer sebab ini adalah berdasarkan pengalaman aku sendiri.

Selain dari itu, aku masih dalam journey utama aku iaitu untuk merawat PCOS dan akhirnya dapat baby. Atkins hanyalah jalan untuk aku rawat PCOS aku. Kepada kawan2 yang juga PCOSer, aku doakan korang semua yang terbaik. Kita berusaha la selagi termampu, tapi jika bukan rezeki kita, janganlah bersedih, hidup mesti diteruskan dan pastinya kita nak hidup sehappy yang mungkin.

Akhir kata..

muahhhh..harap anda muntah...hahaha

No comments:

Post a Comment