My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Monday 13 April 2015

Sesekali ku teringat

Walaupun cerita ni dah basi, tapi aku suka jugak nak ingat. Sukati aku la kan, blog aku.

Aku teringat masa aku pregnant hari tu, masa tu tak tau pun lagi pregnant. En suami membuat perangai pelik iaitu kuat merajuk. Tak pernah dibuatnya kome. Dia la lelaki yang aku kenal sepanjang umur hidup ni, yang jarang sangat merajuk kecuali hal2 yang besar. Tapi masa ketika itu la, sikit2 merajuk. Aku degil skit je merajuk, padahal sepanjang 3 tahun aku degil, dia tak heran pulak kan.

Bila teringat balik, rindunya la saat tu. Rasa ala-ala comel gitu. Disebabkan itu, aku sudah tidak sabar nak tunggu bulan 5 untuk memulakan operasi.

Bak kata Zero, Pantang mundur kecuali operasi. Tapi bak kata aku, Jangan mundur beroperasi..Yey

No comments:

Post a Comment