My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Wednesday 30 December 2015

Bye Bye 2015

Alhamdulillah. 2015 bakal melabuhkan tirainya. Mari kita singkap apa yang dah terjadi sepanjang 2015 ni...jom..

January 2015

 

 100 Plus Outrunner. Larian pembuka tirai 2015.

 February 2015

 

 Cuti-cuti Jemah ke USS, Singapore


KL City Day Run

March 2015

 
Mengayatkan diri di FRIM

 

Men's Health Women's Health Night Run

 

My first Half Marathon - Bukit Jalil Marathon

April 2015

 

3R International Marathon

May 2015

 

Alhamdulillah, berjaya mendaki gunung tertinggi di Malaysia

July 2015

 
Cuti Mak Jemah ke Pulau Perhentian

 

Bermulanya episod sakit lutut

August 2015

 
Cuti mak jemah ke Genting Highland

 

Berjaya dapatkan lesen diving

September 2015

Percutian Mak Jemah ke Kuching, Sarawak

Oktober 2015

 
Bermulanya episod TTC di LPPKN

November 2015

 Jalan-jalan Mak jemah ke Farm in The City

 
Percutian mak jemah ke Krabi

Disember 2015

 

TTC - HSG di Hospital Tawakal

 

Jalan-jalan mak jemah ke Kuala Selangor

Sesungguhnya masa yang berlalu itu, akan terus berlalu. Tetapi memorinya akan terus kekal dalam ingatan dan hati aku. 2015 mengajar aku erti bersyukur, menghargai sebuah persahabatan dan mengeratkan hubungan kekeluargaan. 2015 telah mencabar diri aku untuk melakukan perkara diluar imaginasi aku sendiri dan menjadi aku yakin pada diri sendiri dan juga yakin dengan perancangan Allah. Semoga segala yang aku lakukan diberkati Allah dan 2016 yang bakal menjelma akan aku harungi dengan semangat dan keazaman yang lebih baik. Insyallah.

No comments:

Post a Comment