My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Tuesday 5 August 2014

Aku Moody

Aku sangat stress hari ni. Tak tahu kenapa. Mood sangat swing, badan rasa lemah, kaki rasa lembik. Dari semalam lagi rasa tak sedap badan. Semalam gatal buat HIIT, tak sampai 5 minit, tiba-tiba aku rasa nak pitam, mata dah berpinar, dan dada sakit gila(macam sempit). Masa tu aku fikir aku dah nak mati je. Tapi aku rehat, urut dada, Alhamdulillah beransur lega. Bila bangun pagi pulak terasa sakit kat tengkuk. Memang rasa dah tak nak pergi keje, tapi aku sayang cuti aku. Nak amik MC aku rasa malas sebab bagi aku tak sakit mana pun.

So sepanjang hari kat ofis aku merana sebab mood jadi tak ok. Dapat pulak bos aku sangat cerewet. Kerja aku memang dah sedia banyaknya, dapat pulak bos yang cerewet, mahu hangin aku. Semua benda nak amend, 'bagi' tukar 'untuk', font tak cukup hitam, titik tak sama, semua pindaan mengarut. Kalau aku ubah amendment tu pun tak mengubah maksud paper/surat yang aku buat la. Tu suma cosmetic je. Mintak-mintak kalau aku jadi bos nanti, tak cerewet macam dorang la.

Kesimpulannya, mood aku memang tak ok, rasa nak makan orang je. Yang penting aku dah pesan laki aku beli Buah Lai Madu, aku dah teringin sangat nak makan sebab aku tension. Ni mungkin penangan minggu depan nak period.

Sekian, Salam 1Stress

No comments:

Post a Comment