My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Sunday 15 March 2015

Happy Birthday Aku

Disebabkan aku syok sendiri, aku nak bagitau yang birthday aku adalah pada bulan 3. Tarikh dan tahun tak yah tau la. Yang pasti aku masih muda...kui kui..

Seperti tahun-tahun sebelumnya, en suami tak pernah wish birthday tepat2 pukul 12 pagi. Kalau dia wish pun aku dah terbungkang tido. Mata budak2 memang macam tu..haha

Untuk tahun ni pun sama la. Tapi yang tak best sampai la pukul 7 malam en suami tak balik2 rumah. Sedih dah cik isteri. En suami lupa birthday cik isteri ke? Tiba2 en suami call kata balik lambat, nak pergi rumah mak dulu. Takpe la, sebagai isteri dan menantu solehah, ku redhakan. Pukul 10 en suami call lagi, kata jangan tido dulu. Dia memang tahu cik isteri yang muda belia ni, pukul 10 mata dah merah. Disebabkan cik isteri degil, lepas letak telefon, terus tido tanpa rasa bersalah. Ini semua salah mata, bukan salah cik isteri. 

Pukul 11 en suami sampai rumah, cik isteri tengah kroh kroh. En suami terpaksa kejutkan dengan paksanya. Akhirnya cik isteri tewas bila sebijik hadiah diletakkan diatas muka. Terus terang mata cik isteri dan dengan senyuman panjang ke telinga, menemani en suami makan sambil memakai hadiah hari jadinya.

Sekian cerita suami isteri pada hari ini. 




No comments:

Post a Comment