My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Tuesday 30 September 2014

Selamat Tinggal Sayang

Dukacita aku nak maklumkan bahawa babyku tak berjaya survive. Tadi baru saja ke hospital dan doktor confirmkan bahawa aku keguguran. Bleeding selama hampir 5 hari ni ialah proses gugur. Bersyukur sebab bukan ectopic, kalau tak lagi panjang ceritanya. Sampai di hospital, doktor hanya cuci sedikit saja dan selesai. Alhamdulillah aku merasa mengandung walaupun untuk tempoh yang sekejap. Terima kasih kepada suami tercinta yang sentiasa ada di sisi. Sedih memang sedih tapi aku happy sebab aku tahu aku boleh mengandung. Mungkin rezekinya belum lagi. Insyallah selepas ini. Usaha tetap usaha, jangan pernah putus asa. 

Selamat berpantang kepada aku.


1 comment:

  1. UPT tester murah(rm1.00) dan OPK tester murah(rm1.20/pc), boleh pm atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/
    (cara penggunaan pun diberi sekali), produk sy ini menguji adakah anda hamil-(upt) dan mengetahui masa subur anda dalam usaha mendapat zuriat(opk) secara amnya,
    SMS/WASSUP 0148004302

    ReplyDelete