My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Sunday 4 January 2015

Aku dan Aktiviti Kecergasan - 2015

Kalau korang ni jenis suka online shopping beli baju, beli tudung, beli kasut..beli la apa2. Aku pulak suka online shopping beli marathon. Untuk suku pertama tahun 2015 ni, aku dah shopping siap2 aktiviti apa aku nak buat. Bukan la maksudnya kalau tak join aktiviti ni, aku tak bersenam pulak kan. Tapi aktiviti macam ni lebih kepada nak fun sambil nak kumpul tshirt and medal.

18 January


 24 January

 8 February


21 March

Bagi korang yang berminat nak join aktiviti macam ni, boleh survey dekat myraceonline.com atau sport.my. Make sure register awal sebab selalu nya sebulan sebelum event, dah penuh dah. Event terdekat aku adalah score zumba. Nanti aku hupdate, ok. Have a nice day korang.

No comments:

Post a Comment