My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Wednesday 30 March 2016

First IUI - Postpone

Hari ni mood sedih.

First sedih sebab usaha buat anak bulan ni tak menjadi. Dan cik P pun muncul tepat pada masanya tanpa delay.

Ok, dah puas sedih, kita move on pulak.

Call LPPKN untuk dapatkan appoinment IUI.

Sedih balik sebab doktor tak available. Disebabkan first day period aku hari khamis, aku ada hari Jumaat, Sabtu, Ahad dan Isnin untuk jumpa doktor. Sabtu dan Ahad memang dah out sebab klinik pun tak bukak. Jumaat and Isnin pulak doktor tak available. Makanya tak dapat la aku nak beriui untuk cycle ni. Sedih, nangis guling-guling sikit.

Ok, bangun dari berguling, move on balik.

Tunggu next cycle untuk buat appoinment.

Kbai.

2 comments:

  1. salam.saya terjumpa blog awak masa cari resepi diet atkins,terus nak baca sume sbb menarik.saya doakan moga rezeki awak mendapat zuriat insyaallah amin.keep berdoa dan berusaha.saya xtau la benda ni kebetulan ke x.dulu saya ttc jugak.saya cuba produk jus perawan dari dherbs.alhamdulillah xhabis minum sebotol dpt berita gembira mengandung.try la mana tau kan.lgpon jus perawan tu boleh beri kita tenaga bila lesu bekerja :) - liya

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa..malu pulak ada org baca blog saya..hihi. Insyallah, boleh cuba jugak jus perawan tu. tq ya sis

      Delete