My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Sunday 28 August 2016

Core2beFit2.0 Week 3 and 4

Kali ni aku rangkumkan cerita 2 minggu dalam 1 post. Masih ada progress, cuma aku yang tak puas hati. Rasa macam banyak lagi yang aku boleh capai.

Berat memang ada good progress, tapi dari segi muscle dan fat, tak cun. Aku pun tak sure kenapa jadi macam tu. Tapi menurut kata coach, pemakanan aku yang tak betul dari segi pengambilan carbs, makanan bergoreng. Walaupun aku makan mengikut dcr aku, tapi kalau komposisi tak betul, boleh akibatkan fat yang tak bagus ni.

Nampaknya kena improvise pemakanan aku. Kurangkan yang bergoreng, dan banyak makan stim dan rebus.

Week 1

Week 2
Week 3
Week 4
Now, rutin untuk 2 minggu ni.

Week 3

Day 1
25 sprawl
25 sprawl
25 sprawl

Day 2
50 hh squat
1km run

Day 3
Persephone endurance

Day 4
Metis Endurance

Day 5
25 hh squat
1km run
25 hh squat

Week 4

Day 1
Persephone

Day 2
Aphrodite

Day 3
Athena

Day 4
Ares

Day 5
Push up 50
Squat 50
Push up 100
Squat 50

Nak dijadikan cerita minggu ketiga, aku demam. Dapat program ni, kalau kau tak sihat kau kena stop untuk rehatkan badan kau betul2. 2 hari jugak la aku berehat untuk recover balik tenaga. Ikutkan hati memang nak bersenam je.

Insyallah, ada 3 minggu lagi untuk program ni. Semoga aku dapat capai target aku untuk dapat berat bawah 70kg. Lebih dari tu, memang dah sangat syok la.


No comments:

Post a Comment