My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Tuesday 22 July 2014

Aku dan TTC - Appointment Doktor

Baru-baru hari tu, aku ada pergi berbuka puasa dekat rumah abang ipar aku. Kebetulan biras aku tu baru je beranak. Baru tak baru la, dah 4 bulan anak dia. So, bila aku tengok baby tu, rasa tenang sangat. Hilang stress. Bila dia gelak lagi la aku suka. On the way balik tu, aku dan husband pun berborak. Aku cakap yang aku stress balik rumah duduk soran-sorang. Husband aku ni memang setiap masa balik lambat. Jadual kerja tak menentu. Aku cakap kalau ada baby boleh la jadi kawan. 

Husband aku dari dulu memang nak sangat anak. Tapi dia tak tunjuk. Mungkin lelaki lebih cool kot. Aku pun cool ape? So bincang punya bincang (seminggu jugak la bincang), akhirnya husband kata kita jumpa doktor la. 

Aku memang dah survey banyak doktor-doktor pakar yang bagus. Bagus tak bagus tu aku tengok berdasarkan review patient dia jugak la. Kalau dulu aku pergi dekat Az-Zahrah, honestly aku tak puas hati. Salah satu doktor yang aku teringin nak jumpa adalah Doktor Marsita, Klinik Pakar Wanita Medina dekat Taman Melati. Berdasarkan review dari patient die, Dr ni sangat baik dan motherly. Cara dia layan patient sangat baik dan nasihat-nasihat dia berunsur islamik.

Tanpa berfikir panjang, aku dah call klinik tu untuk set appointment. Ramai orang kata susah nak call klinik ni. Selalu engage or tak berangkat. Alhamdulillah, aku call sekali terus dapat. Aku dah set appointment pada 16 Ogos nanti. Kita tunggu la waktu tu datang nanti. Apa-apa nanti aku update.

p/s : Bagi sapa-sapa yang nak call klinik medina no nye 03-4106 6990.

No comments:

Post a Comment