My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Wednesday 12 November 2014

Kenduri Adik - Hasil Atkins Pada Aku

Apa kabar semua..pergh..lama gile tak update blog. Bajet sibuk sangat la kan..haha..2 3 minggu ni aku sibuk dengan kenduri adik aku kahwin, so rasa malas nak update blog ni, bersawang dah (itu sebenarnya alasan..haha). Apa2 pun tahniah kepada adik aku, semoga menjadi suami yang soleh dan cepat2 dapat anak, mungkin boleh saing aku ke nanti, biar syok mak aku dapat cucu. Disebabkan masa kenduri tu aku dah susut skit, dapat la aku melaram lawa-lawakan. Memang ramai tegur aku kata dah kurus, aduhhh, nampak sangat dulu aku gemuk (tapi apsal dulu aku tak rasa aku gemuk sangat pun..kes perasan la tu). Sedikit tatapan (gambar aku ler) ketika majlis kenduri di Melaka (belah perempuan) dan di KL (side kitorang)

 Ni melaram je lebih, bukan senang nak tangkap gambar dengan BMW pinjam..haha

 Menghantar Pengantin



Aku terpaksa jadi Superwomen kenduri di KL, bagi mak kerja sambut tetamu je

 Nak compare sikit gambar masa bulan Mac (sebelum diet) dan terkini. Macam tak beza je..

Masih jauh lagi perjalanan aku, ada 10kg lagi nak diturunkan. Tapi biasa la, part tu la paling susah nak buat. Jap lagi aku update pasal workout yang aku buat. Stay tune.

No comments:

Post a Comment