My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Tuesday 17 June 2014

Aku, Atkins dan TTC

Sememangnya tujuan aku berDA adalah untuk pregnant. Doktor sendiri nasihatkan aku untuk turunkan berat badan. Masa jumpa doktor rasanya berat aku dalam 85kg, sekarang dan 70kg, Alhamdulillah. Tapi aku tak berhasrat nak jumpa doktor untuk bantu aku pregnant. Aku nak cuba sendiri mengikut kemampuan aku. Aku akan sabar menunggu sebab aku tahu Allah sebaik-baik perancang. 

Sejak dua menjak ni, dekat group KDA, ramai wanita-wanita yang berjaya pregnant. Ada yang memang berDA untuk pregnant, ada jugak yang terpregnant. Apa pun, semua yang berlaku dekat diorang menjadi penambah semangat aku. Aku yakin satu hari nanti aku pulak yang post dekat wall KDA yang aku dah pregnant. Insyallah. Meh aku share sikit kata-kata mereka yang dah berjaya pregnant.





Tahniah kepada ibu-ibu yang berjaya. Doakan saya juga. Amin

No comments:

Post a Comment