My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Sunday 1 June 2014

Aku dan Exercise - Score Fit BodyCombat

Bulan April hari tu aku ada register untuk join BodyCombat. So, tunggu punya tunggu sampai la masanya. Eventnya pada 1 Jun hari ahad, tapi hari sabtu dah kena amik racekit. Eventnya dekat KL Convention Centre. Ingatkan amik racekit je, rupa-rupanya ada exhibition sekali. Memang rambang mata la kan. Habis juga lak dalam 200 duit aku shopping.







Akhirnya tiga benda ni je aku beli. Kebanyakan barang-barang kat sana yang branded, so agak mahal. Bagi aku yang sedang suka berjimat cermat ni memang rasa tak berbaloi la nak beli..huhu..(jimat konon, xde duit sebenarnya..hehe)

So, pagi ahad adalah event yang sebenarnya. Participantnya, MasyAllah, ramai betul. Tapi yang aku perasan ramai chinese la. Melayu ada la beberapa kerat, Tapi memang berbaloi pergi. Mencurah-curah peluh. Masa event berlangsung aku tak tangkap gambar sebab rasa sayang nak miss steps yang dia tunjuk. So gambar-gambar adalah sebelum dan selepas kejadian. Sapa-sapa yang nak join sangat-sangat dialukan, sangat berbaloi. Tapi aku rasa ni aktiviti tahunan. Tunggu la tahun depan nye. Event terdekat adalah ScoreFit Zumba dekat Dataran Merdeka. Yang ni sempat la kot nak join. Enjoy la gambar-gambar kat bawah ye.







Gambar terkini. Sekarang berat aku dah 70kg. Jumlah turun 9kg. 15kg to go. Insyallah.

No comments:

Post a Comment