My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Sunday 15 June 2014

Aku dan TTC - BBT

Sebelum kita nak melakukan sesuatu, benda yang paling penting adalah ilmu. Ilmu ni penting supaya apa yang kita buat tak sia-sia. Macam nak berDA, aku study dulu apa-apa yang patut, bila dah hadam, senang je nak diapplykan. Kalau main terjah je, memang ke laut la.

Sama la jugak dalam kes nak berTTC. Salah satu cara untuk berTTC boleh juga menggunakan BBT. Iaitu dengan menggunakan suhu badan. Sebelum ni aku ada post pasal aku berBBT, tapi masa tu aku berBBT ikut kepahaman aku saja la, so memang banyak yang tak betulnya. Alhamdulillah aku diperkenalkan dengan group BBT, dah dapat peluang, aku gunakan la untuk bertanya ilmu-ilmu yang aku tak tahu. So aku nak share perbincangan antara aku dengan admin di group BBT, moga kita sama-sama dapat menambah ilmu.








Cycle ni aku nak try berBBT dengan ilmu yang baru ni. Doakan semuanya berjaya.

No comments:

Post a Comment