My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Friday 6 June 2014

Aku dan Atkins - Apple Cider Vinegar

Antara supplement yang aku baru ambil adalah Apple Cider Vinegar atau nama lainnya cuka epal. Hati aku terbuka nk amalkan sebab ramai yang suggest untuk ambil kalau berat dah statik. Berat aku agak liat nak turun. Mungkin sebab aku ada cheat kan. So aku terpaksa reinduction balik dan amalkan cuka epal ni. Cara pemakanannya, satu sudu cuka epal dicampurkan dengan secawan air. Ambil 2 kali sehari masa sarapan dan sebelum tidur. Ada 15kg lagi nak turun, kalau boleh raya ni dah capai la target ni.



Aku beli jenama Bragg. Beli dekat Giant, harga RM20 untuk botol yang besar. Mintak-mintak turun la berat degil ni nanti. Aminnnn.

Sambil dah shopping tu aku beli jugak seaweed. Ini antara kudapan aku kala mulut nak mengunyap. Carb dalam 1g sepeket. Boleh la makan sikit, jangan makan sepuluh peket lak.

No comments:

Post a Comment