My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Wednesday 15 October 2014

Aku Tak Faham

Tajuk post ni sangat jelas betapa tak fahamnya aku dengan perangai sesetengah manusia ni. Manusia ni aku fokuskan ialah kepada wanita yang dimurahkan rezeki untuk mengandung. Aku faham pengalaman mengandung tidak sama bagi setiap orang, ada yang susah dan ada yang mudah. Walau susah atau pun senang, ANDA MENGANDUNG. Bagi orang yang tak mengandung seperti aku ni, bila ada sesetengah manusia mengomel tentang kehamilan dia (bukan mengomel biasa tetapi lebih kepada mengeluh), ketahuilah, aku nak merasa pengalaman mengandung itu. Jadi, mohon aku, sila la bersyukur dengan Kehamilan anda walaupun ia seberat-berat dugaan. Setiap kali anda mengeluh dan menangisi kesusahan anda mengandung, beribu lagi wanita-wanita di luar sana yang menangis ingin diberi peluang untuk merasa kesusahan mengandung itu. Sekian.

No comments:

Post a Comment