My Atkins and TTC Journey

My Atkins and TTC Journey

Monday 19 May 2014

Aku dan Exercise 2


Alat kat atas ni namanya kettlebell. Aku beli atas nasihat kawan aku yang merupakan personal trainer. Beli dekat kedai fitness dekat dengan rumah, promotion katanya, sekilo RM10 (dah macam beli ikan). Aku beli yang 4kg nye, so dapat la RM40. Lepas balik umrah ni nanti kawan aku cakap dia akan ajar teknik-teknik bersenam menggunakan kettlebell ni. So sementara nak tunggu tu, aku youtube je la. Banyak workout yang ada. Cuma perlu search Kettlebell Workout, keluarla macam-macam cara nak berexercise. Tujuan aku beli benda ni pun sebab nak firmkan bahagian-bahagian yang terlebih menggelebeh ni, contoh macam lengan. First time try workout guna kettlebell ni, memang terasa sakit la kat muscle. Takpe la, usaha tangga kejayaan.

No comments:

Post a Comment